منتديات الامام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اللهم من أراد بمصر و أهلها خيراً فوفقه الى كل خير ومن أراد بمصر و أهلها شراً فاجعل كيده فى نحره و تدبيره فى تدميره و أهلكه كما أهلكت عاداً وثمود.. آمين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجمد واحلي نكت ممكن تشوفها

كاتب الموضوعرسالة
المدير العام
Admin
المدير العام

اجمد واحلي نكت ممكن تشوفها  Empty
مُساهمةموضوع: اجمد واحلي نكت ممكن تشوفها     اجمد واحلي نكت ممكن تشوفها  Emptyالإثنين أبريل 01, 2013 1:17 am

السلام عليكم ------------------------------------------

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

مرة شحات بيقول لله رد علية واحد قالة ربنا يسهلك قاله وان ماسهلهاش ارجعلك

واحد حشاش ازعجتة دبانه قطع جناحتها وقلها
يلا خديها كعابي

مرة شوية مجانين فى مستشفى رسموا باب على الحيط وقعدوا يخشوا فية بكتفهم علشان يتفتح فالدكتور دخل عليهم لقى واحد قاعد على جنب قالة انت اللى عاقل فيهم والله انت مبتعملش زيهم لية قالة ...... قالة حمير ميعرفوش ان المفتاح معايا

واحد ماشى فى الصحراء قابل واحد بلدياتنا فبيقلوا انا حران من الشمس
فبلدياتنا قاله وانا محمدين من الارض

مرة واحد بيشتكي من الديدان اللي ف بطنه... داخ عند كل الدكاترة... محدش عرف يعالجه... اخر حاجة قالوله فيه شيخ
بيشفي من كل الامراض... راحله واشتكي له حالته... قال له... مشكلتك بسيطة جدا... تروح عند محل بيبيع بطيخ...
وتشتري بطيخة حمرة وكبيرة... تقطع راسها وتقعد عليها... بيقوم رئيس الديدان بينزل ويلحس منها شوية... ف هيلاقيها
حلوة... هيقول للديدان... شباب انزلوا... قام رايح صاحبنا واشتري اكبر بطيخة حمرا وقعد عليها... نزل رئيس الديدان
ولحس منها شوية ولقاها حلوة... قال لهم... شباب طلعوها

اثنين محششين واحد قال : تسدأ الدنيا دي مآســــي ،، قاله الثاني ليه أنتا بتلبس كام

مرة واحد غبي اشتغل سواق تكسي في الصين كل ما يوقف لواحد يقول مش انا لسه موصلك ياد

واحد في الإمتحان مش عارف يحل والإمتحان كله صح و غلط ، راح مطلع بريزه ولعب ملك وكتابة على اإمتحان خلص الإمتحان في نص ساعة ،طلع البريزة تاني ليييييييييييييييييييييه؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟ علشان يراجع هاهاهاهاها

أحول سألوه ايش أمنيتك بالحياة

قال: أشوف واحد ماشي لوحده

[img] اجمد واحلي نكت ممكن تشوفها  Oaoaoa13[/img]
https://al-emam.ahlamontada.com

اجمد واحلي نكت ممكن تشوفها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» التغذية الصحية في عيد الأضحى، امر ممكن!
» اجمد نكت عربية
» ازاى تحرقى دم شاب 2013 , اجمد مواقف كوميديه 2013
» للبنات فقط 2013 , اجمد مواقف مصريه 2013